В умовах зростання конкуренції без створення фірмового стилю неможливо розвивати бренд, просувати послуги на ринку. Необхідно боротися за свого клієнта, за лідерські позиції в наданні товарів або послуг. Як? Підтримуючи зв’язок з клієнтом, періодично нагадуючи про себе. Якщо нудною інформаційної розсилкою спецпропозицій Ви будете надто нав’язливі, то є спосіб дієвіший. Який? Сувенірна брендована продукція. Вона має масу переваг, головна з яких – постійне потрапляння в поле зору споживача. Адже стикаючись щодня з ім’ям бренду, при потребі продукту або послуги – клієнт зупинить вибір на Вас, а не на конкуренті. Також це підвищить статус як партнера, постачальника, адже Ви продемонструєте, що цінуєте його.
Яку сувенірну продукцію краще вибрати
Кожна компанія приймає рішення, яку продукцію використовувати у вигляді подарунків партнерам або клієнтам. Замовника може обмежити тільки його фантазія. Але фахівці в сфері маркетингу радять вибирати продукцію, що буде корисна в побуті, залишить приємний післясмак, тим самим буде працювати в якості реклами. Найбільш популярні:
– powerbank, флешка;
– чашка, термокружка;
– запальничка;
– канцелярське приладдя, таке як ручки, олівці, календарі, блокноти;
– футболка, кепка або інші текстильні вироби.
Нанесення логотипу на різний текстиль, гаджети та інші матеріали не вимагає значних капіталовкладень, тому замовляйте тиражами сувенірну продукцію, що не тільки буде виконувати представницьку функцію, а й примножить доходи компанії.
Сувенірна продукція
В умовах зростання конкуренції без створення фірмового стилю неможливо розвивати бренд, просувати послуги на ринку. Необхідно боротися за свого клієнта, за лідерські позиції в наданні товарів або послуг. Як? Підтримуючи зв’язок з клієнтом, періодично нагадуючи про себе. Якщо нудною інформаційної розсилкою спецпропозицій Ви будете надто нав’язливі, то є спосіб дієвіший. Який? Сувенірна брендована продукція. Вона має масу переваг, головна з яких – постійне потрапляння в поле зору споживача. Адже стикаючись щодня з ім’ям бренду, при потребі продукту або послуги – клієнт зупинить вибір на Вас, а не на конкуренті. Також це підвищить статус як партнера, постачальника, адже Ви продемонструєте, що цінуєте його.
Яку сувенірну продукцію краще вибрати
Кожна компанія приймає рішення, яку продукцію використовувати у вигляді подарунків партнерам або клієнтам. Замовника може обмежити тільки його фантазія. Але фахівці в сфері маркетингу радять вибирати продукцію, що буде корисна в побуті, залишить приємний післясмак, тим самим буде працювати в якості реклами. Найбільш популярні:
– powerbank, флешка;
– чашка, термокружка;
– запальничка;
– канцелярське приладдя, таке як ручки, олівці, календарі, блокноти;
– футболка, кепка або інші текстильні вироби.
Нанесення логотипу на різний текстиль, гаджети та інші матеріали не вимагає значних капіталовкладень, тому замовляйте тиражами сувенірну продукцію, що не тільки буде виконувати представницьку функцію, а й примножить доходи компанії.
Категорії
Недавні записи